Geek
1st August 2010, 01:48 AM
برایان جرارد مدیر ارتباطات بانجی و نایلز سنکی طراح مراحل بازی معتقدند تجربیات گذشته استودیو به آنها کمک میکند تا بهترین بازی ممکن در این سری را بسازند. دو عضو استودیوی بانجی در مصاحبهای با نوگیمر در رابطه با ساخت ریچ و اینکه چطور مشکلات ساخت هیلو2 به آنها در توانبخشی به این سری کمک کرد سخن میگویند.
برایان جرارد در اینباره میگوید: "ده سال پیش تیم کوچکی داشتیم. فکر میکنم درحدود 40 نفر در ساخت اولین هیلو حضور داشتند و تمام تلاش خود را در ساخت این بازی انجام دادیم. مهمترین مسئله این است که هنوز بیشتر این افراد همراه ما هستند و هنوز هدف ما ساخت بهترینها است. مهمتر از همه ما یاد گرفتیم چگونه رشد کنیم و بهرهوری خود را بالا ببریم و یاد گرفتیم چگونه طرح و برنامه بهتری داشته باشیم. مطمئناً بیشتر افراد مشقاتی که در ساخت هیلو2 داشتیم را شنیدهاند. ما از ابتدا شروع کردیم و پله پله خود را بالا کشیدیم."
"برای ده سال آینده، میتوانیم به عقب بازگردیم و از تجربهای که در هیلو اندوختیم، به عنوان بهترین راهنما استفاده کنیم. راهنمایی واقعی که میتواند ما را در ساخت دنیایی جدید، تجربیات جدید و داستانهای جدید کمک کند و 10 سال آینده ما را تضمین کرده و بتوانیم تجربه جدیدی را برای طرفداران خود فراهم کنیم."
نایلز سنکی طراح استودیوی بانجی میگوید: "پروژه ساخت ریچ بهتر از آن چیزی که تصور میکردیم به اتمام رسید و در رأس آن مراحل ساخت بدون هیچ اشکالی پیش رفت و بهترین بازی ممکن تا به امروز را به ثمر رساندیم. فراتر از آن، آیندهی روشنی پیش روی ما قرار دارد"
هیلو: ریچ در تاریخ 14 سپتامبر سال جاری میلادی (23 شهریور89) به طور انحصاری برای کنسول ایکسباکس360 عرضه خواهد شد.
http://www.dbazinews.com/uploads/Halo%20Reach%201_3210.jpg- Halo Reach
سازنده: Bungie
ناشر: Microsoft Game Studios
سبک: اکشن اولشخص
پلتفرم: انحصاری Xbox360
تاریخ انتشار: 23 شهریور 1389
برایان جرارد در اینباره میگوید: "ده سال پیش تیم کوچکی داشتیم. فکر میکنم درحدود 40 نفر در ساخت اولین هیلو حضور داشتند و تمام تلاش خود را در ساخت این بازی انجام دادیم. مهمترین مسئله این است که هنوز بیشتر این افراد همراه ما هستند و هنوز هدف ما ساخت بهترینها است. مهمتر از همه ما یاد گرفتیم چگونه رشد کنیم و بهرهوری خود را بالا ببریم و یاد گرفتیم چگونه طرح و برنامه بهتری داشته باشیم. مطمئناً بیشتر افراد مشقاتی که در ساخت هیلو2 داشتیم را شنیدهاند. ما از ابتدا شروع کردیم و پله پله خود را بالا کشیدیم."
"برای ده سال آینده، میتوانیم به عقب بازگردیم و از تجربهای که در هیلو اندوختیم، به عنوان بهترین راهنما استفاده کنیم. راهنمایی واقعی که میتواند ما را در ساخت دنیایی جدید، تجربیات جدید و داستانهای جدید کمک کند و 10 سال آینده ما را تضمین کرده و بتوانیم تجربه جدیدی را برای طرفداران خود فراهم کنیم."
نایلز سنکی طراح استودیوی بانجی میگوید: "پروژه ساخت ریچ بهتر از آن چیزی که تصور میکردیم به اتمام رسید و در رأس آن مراحل ساخت بدون هیچ اشکالی پیش رفت و بهترین بازی ممکن تا به امروز را به ثمر رساندیم. فراتر از آن، آیندهی روشنی پیش روی ما قرار دارد"
هیلو: ریچ در تاریخ 14 سپتامبر سال جاری میلادی (23 شهریور89) به طور انحصاری برای کنسول ایکسباکس360 عرضه خواهد شد.
http://www.dbazinews.com/uploads/Halo%20Reach%201_3210.jpg- Halo Reach
سازنده: Bungie
ناشر: Microsoft Game Studios
سبک: اکشن اولشخص
پلتفرم: انحصاری Xbox360
تاریخ انتشار: 23 شهریور 1389