آبجی
3rd June 2010, 06:10 PM
یاهو و نوکیا، خبر از همکاری مشترک جهانی در زمینه گسترش ارائه خدمات پیشتاز آنلاین خود داده که به کاربران، امکان این تجربه عالی را میدهد تا همواره بتوانند با دنیای خارج ارتباط داشته و در جریان آنچه اطرافشان به وقوع میپیوندد، باشند.
با بیش از ۵ سال سابقه همکاری، اینک نوکیا و یاهو خواهند توانست تواناییهای یکدیگر را در زمینه ارائه خدمات ایمیل، Instant Messaging، نقشه و مسیریابی تقویت نموده و به کاربران امکان تجربهای در سطح جهانی را روی موبایل و کامپیوترشان بدهند.
بر مبنای این همکاری نوکیا، از این پس به عنوان ارائهکننده انحصاری و جهانی سرویسهای نقشه و مسیریاب یاهو به شمار رفته و داراییهای یاهو در این زمینه با پیوستن Ovi Maps به آنها تحت نام تجاری powered by Ovi شناخته خواهد شد.
یاهو نیز از این پس به عنوان ارائهکننده انحصاری و جهانی سرویسهای نوکیا به شمار رفته و از این پس با نام تجاری OviMail/Ovi Chat powered by Yahoo! شناخته خواهد شد.
نوکیا و یاهو قصد دارند تا با ایجاد شناسههای کاربری مشترک برای سرویسهایشان، این امکان را به کاربران بدهند تا براحتی بتوانند با شناسههای کاربری Ovi خود از سرویسهای مشخصی از یاهو نیز استفاده کرده و بدین طریق به آسانی به محتوا و سرویسهای آنلاین مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.
اولی پکا کالاسوو، مدیرکل نوکیا معتقد است؛ فراهم کردن تجربهای بینظیر برای کاربران ـ هم به صورت آنلاین و هم به روی موبایل ـ آن چیزی است که این همکاری مشترک بر آن تکیه دارد. ما میلیونها کاربر یاهو را در مهمترین بازارهای دنیا مثل آمریکای شمالی قادر میسازیم تا از امکانات منحصربه فرد ما بهره برند.
به صورت مشابه، سرویسهای حرفهای و آنلاین یاهو نیز خدمات ایمیل و پیامنویسی بهتری را برای میلیونها کاربر در تقریبا تمامی کشورهای دنیا فراهم میآورد؛ کاربرانی که بیشتر آنها برای نخستین بار، اینترنت را روی گوشیهای خود تجربه میکنند.
کارول بارتز، مدیرکل یاهو نیز در این مورد میگوید: چه ترکیب بینظیری. ما مفتخریم که دسترسی به سرویسهای ایمیل و پیامرسانی خود را که بهترین در نوع خود هستند، افزایش داده و از این طریق تجربههای فردی از طریق موبایل وب را برای افراد بیشتری در مناطق مختلف بخصوص بازارهای کشورهای در حال توسعه که ما به عنوان نسل بعدی کاربران یاهو بر آنها سرمایهگذاری کردهایم، فراهم میسازیم.
در عین حال، ما معتقدیم که قدرت نوکیا و سرمایهگذاری بیوقفه وی در زمینه نقشه و مسیریاب میتواند محصولات ما را به طور چشمگیری افزایش داده و ما را قادر سازد تا بر مناطقی که به عنوان هسته اصلی کسب و کار ما به حساب میآیند، تمرکز کنیم.
یاهو و نوکیا با یکدیگر سرویسهای اینترنتی مشترکی را ارائه کرده که همگی بر مبنای نیاز اصلی مشتریان، برنامهنویسان، اپراتورها و تبلیغکنندگان خواهد بود.
ایندو شرکت از مزایای مربوط به گستره جهانی و همچنین نام تجاری شناخته شده خود در موارد مربوط به کاربران و مخاطبان استفاده خواهند کرد. برخی از این سرویسهای مشترک از نیمه دوم سال ۲۰۱۰ در دسترس خواهند بود و از سال ۲۰۱۱ نیز کاربران در سراسر دنیا خواهند توانست از این خدمات استفاده نمایند.
نوکیا به عنوان بزرگترین تولیدکننده موبایل در دنیا با فروش صدها میلیون موبایل در سال و همچنین به عنوان پیشتاز در زمینه نقشههای دیجیتالی با سرمایهگذاری و ابتکاری بیوقفه در ارائه سرویسهای نقشه و مسیریابی دیجیتال تمرکز کرده و اکنون توانسته است این سرویس را در ۷۷?کشور دنیا و به ۴۶ زبان مختلف فراهم سازد.
یاهو نیز که تعداد کاربران تمامی سایتهای مربوط به آن ماهانه به ۶۰۰ میلیون نفر میرسد، به عنوان وبسایتی مرکزی و اصلی به حساب آمده که کاربران را قادر میسازد تا در هر زمان و هر کجا از زندگی آنلاین بر مبنای سلایق شخصی خود لذت برند.
به عنوان یکی از نامهای پیشتاز در دنیای اینترنت، یاهو از طریق ایجاد تجربههای ناب وب روی موبایل و کامپیوتر میکوشد تا بر تعداد مخاطبان خود بیفزاید.
جام جم انلاین
با بیش از ۵ سال سابقه همکاری، اینک نوکیا و یاهو خواهند توانست تواناییهای یکدیگر را در زمینه ارائه خدمات ایمیل، Instant Messaging، نقشه و مسیریابی تقویت نموده و به کاربران امکان تجربهای در سطح جهانی را روی موبایل و کامپیوترشان بدهند.
بر مبنای این همکاری نوکیا، از این پس به عنوان ارائهکننده انحصاری و جهانی سرویسهای نقشه و مسیریاب یاهو به شمار رفته و داراییهای یاهو در این زمینه با پیوستن Ovi Maps به آنها تحت نام تجاری powered by Ovi شناخته خواهد شد.
یاهو نیز از این پس به عنوان ارائهکننده انحصاری و جهانی سرویسهای نوکیا به شمار رفته و از این پس با نام تجاری OviMail/Ovi Chat powered by Yahoo! شناخته خواهد شد.
نوکیا و یاهو قصد دارند تا با ایجاد شناسههای کاربری مشترک برای سرویسهایشان، این امکان را به کاربران بدهند تا براحتی بتوانند با شناسههای کاربری Ovi خود از سرویسهای مشخصی از یاهو نیز استفاده کرده و بدین طریق به آسانی به محتوا و سرویسهای آنلاین مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.
اولی پکا کالاسوو، مدیرکل نوکیا معتقد است؛ فراهم کردن تجربهای بینظیر برای کاربران ـ هم به صورت آنلاین و هم به روی موبایل ـ آن چیزی است که این همکاری مشترک بر آن تکیه دارد. ما میلیونها کاربر یاهو را در مهمترین بازارهای دنیا مثل آمریکای شمالی قادر میسازیم تا از امکانات منحصربه فرد ما بهره برند.
به صورت مشابه، سرویسهای حرفهای و آنلاین یاهو نیز خدمات ایمیل و پیامنویسی بهتری را برای میلیونها کاربر در تقریبا تمامی کشورهای دنیا فراهم میآورد؛ کاربرانی که بیشتر آنها برای نخستین بار، اینترنت را روی گوشیهای خود تجربه میکنند.
کارول بارتز، مدیرکل یاهو نیز در این مورد میگوید: چه ترکیب بینظیری. ما مفتخریم که دسترسی به سرویسهای ایمیل و پیامرسانی خود را که بهترین در نوع خود هستند، افزایش داده و از این طریق تجربههای فردی از طریق موبایل وب را برای افراد بیشتری در مناطق مختلف بخصوص بازارهای کشورهای در حال توسعه که ما به عنوان نسل بعدی کاربران یاهو بر آنها سرمایهگذاری کردهایم، فراهم میسازیم.
در عین حال، ما معتقدیم که قدرت نوکیا و سرمایهگذاری بیوقفه وی در زمینه نقشه و مسیریاب میتواند محصولات ما را به طور چشمگیری افزایش داده و ما را قادر سازد تا بر مناطقی که به عنوان هسته اصلی کسب و کار ما به حساب میآیند، تمرکز کنیم.
یاهو و نوکیا با یکدیگر سرویسهای اینترنتی مشترکی را ارائه کرده که همگی بر مبنای نیاز اصلی مشتریان، برنامهنویسان، اپراتورها و تبلیغکنندگان خواهد بود.
ایندو شرکت از مزایای مربوط به گستره جهانی و همچنین نام تجاری شناخته شده خود در موارد مربوط به کاربران و مخاطبان استفاده خواهند کرد. برخی از این سرویسهای مشترک از نیمه دوم سال ۲۰۱۰ در دسترس خواهند بود و از سال ۲۰۱۱ نیز کاربران در سراسر دنیا خواهند توانست از این خدمات استفاده نمایند.
نوکیا به عنوان بزرگترین تولیدکننده موبایل در دنیا با فروش صدها میلیون موبایل در سال و همچنین به عنوان پیشتاز در زمینه نقشههای دیجیتالی با سرمایهگذاری و ابتکاری بیوقفه در ارائه سرویسهای نقشه و مسیریابی دیجیتال تمرکز کرده و اکنون توانسته است این سرویس را در ۷۷?کشور دنیا و به ۴۶ زبان مختلف فراهم سازد.
یاهو نیز که تعداد کاربران تمامی سایتهای مربوط به آن ماهانه به ۶۰۰ میلیون نفر میرسد، به عنوان وبسایتی مرکزی و اصلی به حساب آمده که کاربران را قادر میسازد تا در هر زمان و هر کجا از زندگی آنلاین بر مبنای سلایق شخصی خود لذت برند.
به عنوان یکی از نامهای پیشتاز در دنیای اینترنت، یاهو از طریق ایجاد تجربههای ناب وب روی موبایل و کامپیوتر میکوشد تا بر تعداد مخاطبان خود بیفزاید.
جام جم انلاین