setayesh shb
1st September 2014, 11:31 AM
Earlier this week JR East announced (PDF) a new luxury sleeper train, the "cruise train," that will begin carrying passengers across Japan as early as Spring of 2017. The major railway company is spending 5 billion yen (about $50 million) to create the train, which will feature an adaptable EDC system, allowing it to run on both electric and non-electric rails. Along with the announcement came images, which revealed a luxurious interior that, if you’ve ever been to Japan, looks nothing like common trains. The only thing that comes close is the designer trains of Kyushu. For more on that you’ll want to read how privatization spawned a designer train movement.
Spearheading the design of the train is Ken Okuyama, a legendary automobile designer who supervised the design of several Ferraris in the mid-2000s. Okuyama’s background helps to explain the luxurious cars characterized by large glass-paneled windows and high ceilings.
But don’t get your hopes up too much. These luxurious sleeper trains seem to be quite exclusive, as they only have a max capacity of 34 passengers. We’ve still got 3 more years before we’ll find out how much it will cost to board these cars which, in the words of the designer, "lets passengers enjoy the flow of time and space."
فراری و پورشه برخی از مجللترین وسایل نقلیه را تولید میکنند؛ خودروهایی هم از لحاظ مواد به کار رفته و هم از لحاظ قیمت در سطح بالایی هستند. در همین حال، در ادامه مشاهده کنید که یک طراح سوپرماشین که برای هر دو کمپانی ذکر شده فعالیت میکند، برای سرویس قطارهای JR East چه طراحیای انجام داده است.
http://irancool.com/rozanehgroup/shahrivar93/train/01.jpg (http://rozanehonline.com/join)
این یک قطار سریعالسیر جدید است که دارای ۱۰ واگن به همراه لوکوموتیو بوده و توسط یک طراح ژاپنی سوپرماشینها به نام "کن اوکویام" طراحی شده است. این قطار لوکس در بهار سال ۲۰۱۷ میلادی به روی ریل خواهد رفت.
http://irancool.com/rozanehgroup/shahrivar93/train/02.jpg (http://rozanehonline.com/join)
اوکویاما که در سال ۱۹۵۹ در ژاپن متولد شده، این کشور را برای به کار به عنوان سرپرستی طراحان جنرالموتورز، یک طراح عالیرتبه برای پورشه AG و مدیر طراحی در "پینین فارین" ترک کرد. پینین فارینا شرکت مسئول طراحی فراری انزوی افسانهای بوده است. وقتی کارهای قبلی این طراح را دیده باشیم، طراحی نامتعارف و تهاجمی این قطار چندان جای تعجب نیست.
http://irancool.com/rozanehgroup/shahrivar93/train/03.jpg (http://rozanehonline.com/join)
قطار تندرو حداکثر ۳۴ مسافر را در ۱۰ واگن مجزا، پنج سوئیت و یک سوئیت ویژه، دو اتاق تماشا، یک استراحتگاه و همینطور یک سالن غذاخوری چای میدهد. هر کدام از واگنها با اثاثیه و ساختاری تدارک دیده شدهاند که کاملاً عناصر ژاپنی را در خود جای داده است. نمونه کامل از این موضوع در دکور الهام گرفته از درختان قابلمشاهده است.
هر کدام از سوئیتها دارای یک دستشویی اختصاصی بوده که با دوش و توالت همراه است. این سوئیتها دارای یک طبقه فوقانی هستند که برای غذاخوری استفاده میشوند و سطح پایین نیز مکان خوابیدن برای چهار نفر را فراهم میکند. با این که تا اینجا همهچیز خوب و اعیانی به نظر میرسد، انتظار میرود که مسافران، بخش زیادی از زمانشان را در جلو و عقب قطار سپری کنند و به نمایی از ژاپن در پشت شیشههای واگنهای تماشای قطار نگاه کنند.
http://irancool.com/rozanehgroup/shahrivar93/train/04.jpg (http://rozanehonline.com/join)
این قطار تندرو میتواند در هر دو نوع ریل الکتریکی و غیرالکتریک حرکت کند. البته برای کسانی که طاقت صبر کردن تا ۲۰۱۷ را برای سواری با این قطار ندارند، یک سرویس قطار لوکس مشابه JR کیوشو "هفت ستاره" وجود دارد که از سال ۲۰۱۳ راهاندازی شده است. ولی برای یک مسافرت دو شبه، هزینهای در حدود ۱۷۶۵ دلار باید پرداخت.
منبع (http://rozanehonline.com/ghaleb-pr/hhhhhhhhhh.rozanehonline.com/%D8%AF%D9%8A%D8%AF%D9%86%D9%8A-%D9%88-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%86%D9%8A/%D9%85%D8%AC%D9%84%D9%84-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%87%D8%AA%D9%84-%D9%82%D8%B7%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%B3%D8%A7%D9%81%D8%B1%D8%A8%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%DA%98%D8%A7%D9%BE%D9%86.html)
Spearheading the design of the train is Ken Okuyama, a legendary automobile designer who supervised the design of several Ferraris in the mid-2000s. Okuyama’s background helps to explain the luxurious cars characterized by large glass-paneled windows and high ceilings.
But don’t get your hopes up too much. These luxurious sleeper trains seem to be quite exclusive, as they only have a max capacity of 34 passengers. We’ve still got 3 more years before we’ll find out how much it will cost to board these cars which, in the words of the designer, "lets passengers enjoy the flow of time and space."
فراری و پورشه برخی از مجللترین وسایل نقلیه را تولید میکنند؛ خودروهایی هم از لحاظ مواد به کار رفته و هم از لحاظ قیمت در سطح بالایی هستند. در همین حال، در ادامه مشاهده کنید که یک طراح سوپرماشین که برای هر دو کمپانی ذکر شده فعالیت میکند، برای سرویس قطارهای JR East چه طراحیای انجام داده است.
http://irancool.com/rozanehgroup/shahrivar93/train/01.jpg (http://rozanehonline.com/join)
این یک قطار سریعالسیر جدید است که دارای ۱۰ واگن به همراه لوکوموتیو بوده و توسط یک طراح ژاپنی سوپرماشینها به نام "کن اوکویام" طراحی شده است. این قطار لوکس در بهار سال ۲۰۱۷ میلادی به روی ریل خواهد رفت.
http://irancool.com/rozanehgroup/shahrivar93/train/02.jpg (http://rozanehonline.com/join)
اوکویاما که در سال ۱۹۵۹ در ژاپن متولد شده، این کشور را برای به کار به عنوان سرپرستی طراحان جنرالموتورز، یک طراح عالیرتبه برای پورشه AG و مدیر طراحی در "پینین فارین" ترک کرد. پینین فارینا شرکت مسئول طراحی فراری انزوی افسانهای بوده است. وقتی کارهای قبلی این طراح را دیده باشیم، طراحی نامتعارف و تهاجمی این قطار چندان جای تعجب نیست.
http://irancool.com/rozanehgroup/shahrivar93/train/03.jpg (http://rozanehonline.com/join)
قطار تندرو حداکثر ۳۴ مسافر را در ۱۰ واگن مجزا، پنج سوئیت و یک سوئیت ویژه، دو اتاق تماشا، یک استراحتگاه و همینطور یک سالن غذاخوری چای میدهد. هر کدام از واگنها با اثاثیه و ساختاری تدارک دیده شدهاند که کاملاً عناصر ژاپنی را در خود جای داده است. نمونه کامل از این موضوع در دکور الهام گرفته از درختان قابلمشاهده است.
هر کدام از سوئیتها دارای یک دستشویی اختصاصی بوده که با دوش و توالت همراه است. این سوئیتها دارای یک طبقه فوقانی هستند که برای غذاخوری استفاده میشوند و سطح پایین نیز مکان خوابیدن برای چهار نفر را فراهم میکند. با این که تا اینجا همهچیز خوب و اعیانی به نظر میرسد، انتظار میرود که مسافران، بخش زیادی از زمانشان را در جلو و عقب قطار سپری کنند و به نمایی از ژاپن در پشت شیشههای واگنهای تماشای قطار نگاه کنند.
http://irancool.com/rozanehgroup/shahrivar93/train/04.jpg (http://rozanehonline.com/join)
این قطار تندرو میتواند در هر دو نوع ریل الکتریکی و غیرالکتریک حرکت کند. البته برای کسانی که طاقت صبر کردن تا ۲۰۱۷ را برای سواری با این قطار ندارند، یک سرویس قطار لوکس مشابه JR کیوشو "هفت ستاره" وجود دارد که از سال ۲۰۱۳ راهاندازی شده است. ولی برای یک مسافرت دو شبه، هزینهای در حدود ۱۷۶۵ دلار باید پرداخت.
منبع (http://rozanehonline.com/ghaleb-pr/hhhhhhhhhh.rozanehonline.com/%D8%AF%D9%8A%D8%AF%D9%86%D9%8A-%D9%88-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%86%D9%8A/%D9%85%D8%AC%D9%84%D9%84-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%87%D8%AA%D9%84-%D9%82%D8%B7%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%B3%D8%A7%D9%81%D8%B1%D8%A8%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%DA%98%D8%A7%D9%BE%D9%86.html)