داداشی
8th August 2014, 11:12 AM
افزایش تقاضا برای محصولات هوآوی همچنان ادامه دارد و این رشد نه تنها در چین که در بازارهای بینالمللی نیز در حال رخدادن است. چنین پیشرفت فروشی عاملی شده تا هوآوی به فکر برنامههایی بزرگ برای تولیدات آینده اسمارت فون های خود بیفتد. این برنامه ظاهرا نه ارائه بیمهابا و سرازیرکردن انواع محصولات به بازار که تولید محصولاتی با رنک پریمیوم و ساختهشده از مواد درجهیک میباشد.
http://94.182.168.34/Digikala/Image/HtmlEditor/News/2014/8/7/p7y.jpg
اخیرا یو چنگدانگ رییس هیئتمدیره هوآوی دیوایس در مصاحبه ای با روزنامه چینی 21st Century Business Herald از سه قدم بزرگ شرکت هوآوی برای دستیابی به اهداف خود سخن گفته است.
قدم بزرگ اول هوآوی طبق گفتههای چنگدانگ ارائه «محصولات غافلگیرکننده» به بازار خواهد بود و برای اینکه شمهای از این غافلگیری را اثبات کرده باشد، اسند هوآوی P7 خود را با صفحهنمایش یاقوت کبود به خبرنگار این روزنامه نشان داده است!
خواهناخواه با چنین خبری انتشار یک مدل پریمیوم P7 با صفحهنمایش یاقوت کبود در آینده ای نه چندان دور به ذهن متبادر میشود. حتی اگر به فرض هوآوی برای محصول P7 خود نیز از یاقوت کبود بهره نبرد، مطمئنا محصولات آینده این شرکت باید به این صفحهنمایش مجهز باشند.
قدم دومی که چنگدانگ به آن اشاره میکند، گسترش دامنه تجارت الکترونیک شرکت خود است. این تصمیم میتواند در جهت راهبرد افزایش نفوذ در میان بازارهای غرب تفسیر شود و حتی شاید از جهاتی به تحرکات شرکت شیائومی و نوع فروش آنها نیز مشابهت داشته باشد.
آخرین و سومین قدم بزرگ هوآوی که از سوی چنگدانگ مطرح شده، حرکت به سمت سیاست افزایش سود در بازه ای طولانی است. این کمپانی به جای عجله در افزایش سود خود، قصد دارد آرامآرام و به قول خود چنگدانگ در نبردی ماراتونوار پیروز این رقابت باشد.
با این حساب هوآوی برنامههای گسترده و متنوعی برای رقابت با شرکتهای مطرح بازار دارد ولی تنها گذر زمان است که موفقیت این قدمها را نشان خواهد داد.
GforGames
digikala
http://94.182.168.34/Digikala/Image/HtmlEditor/News/2014/8/7/p7y.jpg
اخیرا یو چنگدانگ رییس هیئتمدیره هوآوی دیوایس در مصاحبه ای با روزنامه چینی 21st Century Business Herald از سه قدم بزرگ شرکت هوآوی برای دستیابی به اهداف خود سخن گفته است.
قدم بزرگ اول هوآوی طبق گفتههای چنگدانگ ارائه «محصولات غافلگیرکننده» به بازار خواهد بود و برای اینکه شمهای از این غافلگیری را اثبات کرده باشد، اسند هوآوی P7 خود را با صفحهنمایش یاقوت کبود به خبرنگار این روزنامه نشان داده است!
خواهناخواه با چنین خبری انتشار یک مدل پریمیوم P7 با صفحهنمایش یاقوت کبود در آینده ای نه چندان دور به ذهن متبادر میشود. حتی اگر به فرض هوآوی برای محصول P7 خود نیز از یاقوت کبود بهره نبرد، مطمئنا محصولات آینده این شرکت باید به این صفحهنمایش مجهز باشند.
قدم دومی که چنگدانگ به آن اشاره میکند، گسترش دامنه تجارت الکترونیک شرکت خود است. این تصمیم میتواند در جهت راهبرد افزایش نفوذ در میان بازارهای غرب تفسیر شود و حتی شاید از جهاتی به تحرکات شرکت شیائومی و نوع فروش آنها نیز مشابهت داشته باشد.
آخرین و سومین قدم بزرگ هوآوی که از سوی چنگدانگ مطرح شده، حرکت به سمت سیاست افزایش سود در بازه ای طولانی است. این کمپانی به جای عجله در افزایش سود خود، قصد دارد آرامآرام و به قول خود چنگدانگ در نبردی ماراتونوار پیروز این رقابت باشد.
با این حساب هوآوی برنامههای گسترده و متنوعی برای رقابت با شرکتهای مطرح بازار دارد ولی تنها گذر زمان است که موفقیت این قدمها را نشان خواهد داد.
GforGames
digikala