ورود

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : شرافت کمپانی هوندا



ایده پرداز
29th March 2013, 09:46 PM
فاجعـه ی سیـل در تایلنـد و شرافت کمپـانی هونـدا





http://persian-star.net/1390/10/12/honda/01.jpg (http://neginkala.org/)




همین چند وقت پیش که سیل ویرانگر تایلند را فرا گرفت خسارت های زیادی به این کشور تحمیل شد. بطوریکه از آن بعنوان بدترین سیل تاریخ تایلند در نیم قرن اخیر نام بردند که در این جریان انبار تولیدات شرکت خودرو سازی ژاپنی هوندا بیش از دیگران تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی قرار گرفت اما کمپانی هوندا در این رابطه روز ۵ شنبه هفته گذشته دستور نابودی ۱۰۵۵ دستگاه آخرین مدل خودرو های خود را داد.


http://persian-star.net/1390/10/12/honda/02.jpg (http://neginkala.org/)


http://persian-star.net/1390/10/12/honda/03.jpg (http://neginkala.org/)


http://persian-star.net/1390/10/12/honda/04.jpg (http://neginkala.org/)


http://persian-star.net/1390/10/12/honda/05.jpg (http://neginkala.org/)


http://persian-star.net/1390/10/12/honda/06.jpg (http://neginkala.org/)


دلیل این کار هوندا برای اطمینان هرچه بیشتر به مشتریان است تا مطمئن شوند قرار نیست

خودرو های سیل زده هوندا را خریداری کنند. این از سیاست های بارز ژاپنی هاست

که تحت هر شرایطی رضایت مشتری را در اولویت قرار می دهند.


http://persian-star.net/1390/10/12/honda/07.jpg (http://neginkala.org/)


http://persian-star.net/1390/10/12/honda/08.jpg (http://neginkala.org/)


http://persian-star.net/1390/10/12/honda/09.jpg (http://neginkala.org/)


اما به راستی آیا شرکت های خودرو ساز !!!!!! داخلی در شرایط مشابه حاضر به انجام

چنین کاری برای رفاه مشتریان خود هستند ؟! هر چند که شرکت های ما به دلیل قرار دادن

یک نوع ترمز که وظیفه آنهاست هزینه بیشتری از مشتری دریافت میکنند پس زیاد نباید

به این مسائل مهم امید داشت.

Almas Parsi
29th March 2013, 10:14 PM
.بی دلیل نیست که یک کارخانه شهرت جهانی پیدا میکنه و تبدیل میشه به یک برند معتبر که اعتماد هر کس رو جلب میکنه مثل مرسدس بنزو ....
به هر حال همین شگردای سیاستی یا به تعبیر بهتر نوعی تبلیغات مثبت جهانی برای کسب اعتباره دیگه
آفرین به جسارت مدیرانش که از پس این تصمیماتی که نیاز به شجاعت داره به خوبی بر میان ..
خیلی مطلبتون مفید بود [tashvigh][tashvigh][tashvigh][tashvigh]

horiya
14th April 2013, 12:04 AM
تو ایران به چیزی که اهمیت نمیدن رضایت مشتریه ..همه تو ایران از مدیراش بگیر تا کارمنداش فقط به فکرپر کردن جیباشونن .همینم باعث بدبختیمونه

استفاده از تمامی مطالب سایت تنها با ذکر منبع آن به نام سایت علمی نخبگان جوان و ذکر آدرس سایت مجاز است

استفاده از نام و برند نخبگان جوان به هر نحو توسط سایر سایت ها ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد