ورود

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مقاله رعايت اخلاق در فعاليت هاي بانکي و تاثير آن بر روابط ميان بانک و مشتري



sawaedy
5th July 2012, 07:39 PM
رعايت اخلاق در فعاليت هاي بانکي و تاثير آن بر روابط ميان بانک و مشتري (http://www.sawaedy.com/m-a/crm/b11.html)

هدف از تحقيق حاضر بررسي رعايت اخلاق از سوي بانک ها در فعاليت هاي خود و تاثير آن بر روابط ميان بانک و مشتريانش است. لذا پس از بررسي پژوهش هاي مرتبط با تحقيق مدل مفهومي آن ارائه شده است. در اين مدل مفهومي براي بررسي روابط ميان مشتري و بانک چهار متغير اعتماد، تعهد، وفاداري و ارتباط دهان به دهان در نظر گرفته شده است. هم چنين مقاله حاضر يک مطالعه توصيفي است که به روش پيمايشي انجام شده است. جامعه آماري اين تحقيق 184 نفر از مشتريان يک بانک دولتي در شهرستان اصفهان است.

استفاده از تمامی مطالب سایت تنها با ذکر منبع آن به نام سایت علمی نخبگان جوان و ذکر آدرس سایت مجاز است

استفاده از نام و برند نخبگان جوان به هر نحو توسط سایر سایت ها ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد