apameh
25th August 2011, 11:58 PM
اهمیت تبلیغات در عصر مدرن با توجه به رشد تولید و در نتیجه رقابت در بازار افزایش یافته است. شکی نیست که زندگی ما بدون حضور تبلیغات باعث محرومیت از خیلی چیزهای ارزشمند می شود.
1- باغ وحش بوئنوس آیرس
Concept (مفهوم) : رسیدن کانگروها به باغ وحش
Technique (روش و تکنیک) : طنز
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1390/5/9/21480_106.jpg (http://groups.yahoo.com/group/hydroforum/)
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1390/5/9/21481_807.jpg (http://groups.yahoo.com/group/hydroforum/)
2- انجمن ملی اهدای عضوNational Association for Organ Transplant
Concept (مفهوم) : تعجیل در کمک
Slogan (شعار تبلیغاتی) : We don’t have enough donors
Technique (روش و تکنیک) : تحریک احساسات و عواطف
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1390/5/9/21482_497.jpg (http://groups.yahoo.com/group/hydroforum/)
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1390/5/9/21483_673.jpg (http://groups.yahoo.com/group/hydroforum/)
3- تبلیغات اجتماعی (رعایت سرعت مجاز)
Concept (مفهوم) : سرعت مرگ آفرین است
Slogan (شعار تبلیغاتی) : The faster you get, the faster you go
Technique (روش و تکنیک) : پیوند با مفاهیم حک شده در ذهن مخاطب
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1390/5/9/21484_552.jpg (http://groups.yahoo.com/group/hydroforum/)
4- ارسال مرسولات FedEx delivery
Concept (مفهوم) : سرعت (رساندن مرسوله فقط در یک روز)
Slogan (شعار تبلیغاتی) : We live to deliver
Technique (روش و تکنیک) : مقایسه
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1390/5/9/21485_859.jpg (http://groups.yahoo.com/group/hydroforum/)
5- دوربینهای FUJI FILM
Concept (مفهوم) : اولویت و ترجیح در انتخاب
Slogan (شعار تبلیغاتی) : Nobody can resist in front of a fine pix
Technique (روش و تکنیک) : طنز
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1390/5/9/21487_475.jpg (http://groups.yahoo.com/group/hydroforum/)
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1390/5/9/21488_573.jpg (http://groups.yahoo.com/group/hydroforum/)
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1390/5/9/21489_445.jpg (http://groups.yahoo.com/group/hydroforum/)
6- آدامس Fluogum
Concept (مفهوم) : حتی از خمیردندان هم برای دندان بهتر است
Technique (روش و تکنیک) : جایگزینی و انتقال ارزش به کالای مورد نظر
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1390/5/9/21490_398.jpg (http://groups.yahoo.com/group/hydroforum/)
7- انجمن حمایت از جنگلهای آمازون (برزیل)
Concept (مفهوم) : آغاز حمایت از همان لحظه تصمیم به عضویت
* ایده ای فوق العاده و بسیار خلاقانه جهت آغاز عضویت و ارسال فرم عضویت که در پشت تصویر جنگل چاپ شده و با بریدن فرم عضویت عملاً فردی که در حال آتش روشن کردن در جنگل است را از تصویر جدا و باعث حفاظت از جنگل می شود .
Technique (روش و تکنیک) : پیوند مفاهیم مشترک
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1390/5/9/21492_605.jpg (http://groups.yahoo.com/group/hydroforum/)
8- سس کچابHEINZ
Concept (مفهوم) : نهایت سوزانندگی
Technique (روش و تکنیک) : پیوند مفاهیم مشترک (با چوب کبریت سوخته)
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1390/5/9/21491_785.jpg (http://groups.yahoo.com/group/hydroforum/)
1- باغ وحش بوئنوس آیرس
Concept (مفهوم) : رسیدن کانگروها به باغ وحش
Technique (روش و تکنیک) : طنز
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1390/5/9/21480_106.jpg (http://groups.yahoo.com/group/hydroforum/)
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1390/5/9/21481_807.jpg (http://groups.yahoo.com/group/hydroforum/)
2- انجمن ملی اهدای عضوNational Association for Organ Transplant
Concept (مفهوم) : تعجیل در کمک
Slogan (شعار تبلیغاتی) : We don’t have enough donors
Technique (روش و تکنیک) : تحریک احساسات و عواطف
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1390/5/9/21482_497.jpg (http://groups.yahoo.com/group/hydroforum/)
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1390/5/9/21483_673.jpg (http://groups.yahoo.com/group/hydroforum/)
3- تبلیغات اجتماعی (رعایت سرعت مجاز)
Concept (مفهوم) : سرعت مرگ آفرین است
Slogan (شعار تبلیغاتی) : The faster you get, the faster you go
Technique (روش و تکنیک) : پیوند با مفاهیم حک شده در ذهن مخاطب
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1390/5/9/21484_552.jpg (http://groups.yahoo.com/group/hydroforum/)
4- ارسال مرسولات FedEx delivery
Concept (مفهوم) : سرعت (رساندن مرسوله فقط در یک روز)
Slogan (شعار تبلیغاتی) : We live to deliver
Technique (روش و تکنیک) : مقایسه
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1390/5/9/21485_859.jpg (http://groups.yahoo.com/group/hydroforum/)
5- دوربینهای FUJI FILM
Concept (مفهوم) : اولویت و ترجیح در انتخاب
Slogan (شعار تبلیغاتی) : Nobody can resist in front of a fine pix
Technique (روش و تکنیک) : طنز
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1390/5/9/21487_475.jpg (http://groups.yahoo.com/group/hydroforum/)
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1390/5/9/21488_573.jpg (http://groups.yahoo.com/group/hydroforum/)
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1390/5/9/21489_445.jpg (http://groups.yahoo.com/group/hydroforum/)
6- آدامس Fluogum
Concept (مفهوم) : حتی از خمیردندان هم برای دندان بهتر است
Technique (روش و تکنیک) : جایگزینی و انتقال ارزش به کالای مورد نظر
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1390/5/9/21490_398.jpg (http://groups.yahoo.com/group/hydroforum/)
7- انجمن حمایت از جنگلهای آمازون (برزیل)
Concept (مفهوم) : آغاز حمایت از همان لحظه تصمیم به عضویت
* ایده ای فوق العاده و بسیار خلاقانه جهت آغاز عضویت و ارسال فرم عضویت که در پشت تصویر جنگل چاپ شده و با بریدن فرم عضویت عملاً فردی که در حال آتش روشن کردن در جنگل است را از تصویر جدا و باعث حفاظت از جنگل می شود .
Technique (روش و تکنیک) : پیوند مفاهیم مشترک
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1390/5/9/21492_605.jpg (http://groups.yahoo.com/group/hydroforum/)
8- سس کچابHEINZ
Concept (مفهوم) : نهایت سوزانندگی
Technique (روش و تکنیک) : پیوند مفاهیم مشترک (با چوب کبریت سوخته)
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1390/5/9/21491_785.jpg (http://groups.yahoo.com/group/hydroforum/)