دوست عزیز، به سایت علمی نخبگان جوان خوش آمدید

مشاهده این پیام به این معنی است که شما در سایت عضو نیستید، لطفا در صورت تمایل جهت عضویت در سایت علمی نخبگان جوان اینجا کلیک کنید.

توجه داشته باشید، در صورتی که عضو سایت نباشید نمی توانید از تمامی امکانات و خدمات سایت استفاده کنید.
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

موضوع: بازي ماربه زبان جاوا

  1. #1
    دوست آشنا
    رشته تحصیلی
    مهندسی فناوری اطلاعات
    نوشته ها
    811
    ارسال تشکر
    1,136
    دریافت تشکر: 885
    قدرت امتیاز دهی
    36
    Array
    engeneer_19's: لبخند

    پیش فرض بازي ماربه زبان جاوا

    سلام بنا به سوال یکی از دوستام این سوال رو گذاشتم اگر بلدید جواب بدید :
    1-بازي ماربه زبان جاوا-قابل اجراروي کامپيوتر
    2-
    زبان برنامه نویسی مشخص, c++ / c توضیحات:

    فرض کنيد فروشنده اي بخواهد براي فروش کالايش به 20 شهر مسافرت کند

    هر شهر بوسيله يک جاده به چند شهر ديگر متصل است

    براي به حداقل رساندن زمان مسافرت مي خواهيم کوتاهترين مسيري را پيدا کنيم که از شهر محل سکونت فروشنده شروع ميشود و از هر شهر ديگر يکبار عبور ميکند و مجددا به شهر محل سکونت فروشنده باز مي گردد

    تعيين کوتاهترين مسير در اين مسئله را مسئله فروشنده دوره گرد مي ناميم

    از طريق گراف وزن دار
    بورلند سي پلاس پلاس 5نوشته شود



    سورس + فايل اجرايي + داکيومنت کامل را میخواهد
    ویرایش توسط engeneer_19 : 10th June 2010 در ساعت 10:22 AM

  2. #2
    کـــــــاربر فــــعال
    رشته تحصیلی
    کامپیوتر(مهندسی نرم افزار)
    نوشته ها
    18,304
    ارسال تشکر
    4,182
    دریافت تشکر: 19,008
    قدرت امتیاز دهی
    220
    Array

    Ok پاسخ : بازي ماربه زبان جاوا

    سورس بازي مار به زبان pascal

    کد PHP:
    {Programmsnake.pas
     
    Function: Snake game
     Language
    Turbo Pascal 6.0 (turbo Vision)
     
    Computer Magazine
     
    (cBlackMedia 31 }
     {
    $X+}
     
    program Snake;
     
    uses Objects,Menus,Views,Drivers,App,
     &
    nbsp; &nbspDialogs,USnake;
     const
     &
    nbsp;cmSnake      = 100;
     &
    nbsp;cmLevel      = 101;
     
    type
     
     TMyApp=object(TApplication)
     &
    nbsp;  SchlangePSnakeDlg;
     &
    nbsp;  DlgDataWord;
     &
    nbsp;  procedure InitMenuBarvirtual;
     &
    nbsp;  procedure InitStatusLinevirtual;
     &
    nbsp;  procedure HandleEvent(var Event:
     &
    nbsp;    TEvent); virtual;
     &
    nbsp;end;
      &
    nbsp;PChangeSpeedDlg=^TChangeSpeedDlg;
     &
    nbsp;TChangeSpeedDlg=object(TDialog)
     &
    nbsp;  constructor Init;
     &
    nbsp;end;
     var
     &
    nbsp;MyApp:TMyApp;
     {--- 
    TMyApp ---}
     
    procedure TMyApp.InitMenuBar;
     var 
    R:TRect;
     
    begin
     
     R.Assign(0,0,80,1);
     &
    nbsp;MenuBar:=New(PMenuBar,Init(R,NewMenu(
     &
    nbsp;  NewSubMenu('~S~nake'hcNoContext,
     &
    nbsp;    NewMenu(
     &
    nbsp;    NewItem('~G~ame','F2',kbF2,cmSnake,
     &
    nbsp;      hcNoContext,
     &
    nbsp;    NewLine(
     &
    nbsp;    NewItem('~L~evel','F3',kbF3,cmLevel,
     &
    nbsp;      hcNoContext,Nil)))),
     &
    nbsp;  NewItem('~E~nd','',kbESC,cmQuit,
     &
    nbsp;    hcNoContext,Nil)))));
     
    end;
     
    procedure TMyApp.InitStatusLine;
     var 
    RTRect;
     
    begin
     
     R.Assign(0,24,80,25);
     &
    nbsp;StatusLine:=New(PStatusLine,Init(R,
     &
    nbsp;  NewStatusDef(0,0,
     &
    nbsp;  NewStatusKey('~F10~ Menu',kbF10,cmMenu,
     &
    nbsp;  NewStatusKey('~Alt-X~ End',kbAltX,
     &
    nbsp;    cmQuit,
     &
    nbsp;  NewStatusKey('~F2~ Game',kbF2,cmSnake,
     &
    nbsp;  NewStatusKey('~F3~ Level',kbF3,cmLevel,
     &
    nbsp;  nil)))),
     &
    nbsp;nil)));
     
    end;
     
    procedure TMyApp.HandleEvent;
      &
    nbsp;procedure ChangeSpeed(var DlgData:Word);
     &
    nbsp;var CSChangeSpeedDlg;
     &
    nbsp;begin
     
       CS:=New(PChangeSpeedDlg,Init);
     &
    nbsp; &nbsp;if ValidView(CS)<>nil then begin
     
    &nbsp; &nbsp; &nbsp;DisableCommands([cmMenu,cmQuit,
     &
    nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;cmSnake,cmLevel]);
     &
    nbsp; &nbsp; &nbsp;CS^.SetData(DlgData);
     &
    nbsp; &nbsp; &nbsp;if Desktop^.ExecView(CS)<>cmCancel
     
    &nbsp; &nbsp; &nbsp;then CS^.GetData(DlgData);
     &
    nbsp; &nbsp; &nbsp;dispose(CS,Done);
     &
    nbsp; &nbsp; &nbsp;EnableCommands([cmMenu,cmQuit,
     &
    nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;cmSnake,cmLevel])
     &
    nbsp; &nbsp;end
     
    &nbsp;end;
      &
    nbsp;procedure Snake(DlgData:Word);
     &
    nbsp;var SSnakeDlg;
     &
    nbsp;begin
     
    &nbsp; &nbsp;S:=New(PSnakeDlg,Init(DlgData));
     &
    nbsp; &nbsp;if ValidView(S)<>nil then begin
     
    &nbsp; &nbsp; &nbsp;DisableCommands([cmMenu,cmQuit,
     &
    nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;cmSnake,cmLevel]);
     &
    nbsp; &nbsp; &nbsp;Desktop^.ExecView(S);
     &
    nbsp; &nbsp; &nbsp;dispose(S,Done);
     &
    nbsp; &nbsp; &nbsp;EnableCommands([cmMenu,cmQuit,
     &
    nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;cmSnake,cmLevel]);
     &
    nbsp; &nbsp;end;
     &
    nbsp;end;
     
    begin
     
    &nbsp;TApplication.HandleEvent(Event);
     &
    nbsp;If Event.What evCommand then
     
    &nbsp; &nbsp;case Event.Command of
     
    &nbsp; &nbsp; &nbsp;cmSnake Snake(DlgData);
     &
    nbsp; &nbsp; &nbsp;cmLevel ChangeSpeed(DlgData);
     &
    nbsp; &nbsp; &nbsp;else exit
     &
    nbsp; &nbsp;end;
     
    end;
     {--- 
    ChangeSpeed Dialog ---}
     
    constructor TChangeSpeedDlg.Init;
     var 
    SpeedViewView;
     &
    nbsp; &nbsp;R:TRect;
     
    begin
     
    &nbsp;R.Assign(0,0,24,12);
     &
    nbsp;TDialog.Init(R,' Select speed ');
     &
    nbsp;Options:=Options or ofCentered;
     &
    nbsp;R.Assign(3,3,21,8);
     &
    nbsp;SpeedView:=New(PRadioButtons,Init(R,
     &
    nbsp; &nbsp;NewsItem(' ~0~',NewsItem(' ~1~',
     &
    nbsp; &nbsp;NewsItem(' ~2~',NewsItem(' ~3~',
     &
    nbsp; &nbsp;NewsItem(' ~4~',NewsItem(' ~5~',
     &
    nbsp; &nbsp;NewsItem(' ~6~',NewsItem(' ~7~',
     &
    nbsp; &nbsp;NewsItem(' ~8~',NewsItem(' ~9~',
     &
    nbsp; &nbsp;nil))))))))))));
     &
    nbsp;Insert(SpeedView);
     &
    nbsp;R.Assign(2,2,13,3);
     &
    nbsp;Insert(New(PLabel,Init(R,
     &
    nbsp; &nbsp;'~S~peed',SpeedView)));
     &
    nbsp;R.Assign(2,9,12,11);
     &
    nbsp;Insert(New(PButton,Init(R,
     &
    nbsp; &nbsp;'~O~k',cmOK,bfDefault)));
     &
    nbsp;R.Assign(12,9,22,11);
     &
    nbsp;Insert(New(PButton,Init(R,
     &
    nbsp; &nbsp;'~C~ancel',cmCancel,bfNormal)));
     
    end;
     {--- 
    Main ---}
     
    begin
     
    &nbsp;MyApp.Init;
     &
    nbsp;MyApp.Run;
     &
    nbsp;MyApp.Done;
     
    end
    شنبه : یارب العالمین 1شنبه : یا ذاالجلال والاکرام
    2شنبه : یا قاضی الحاجات 3شنبه : یاارحم الراحمین
    4شنبه : یا حی یاقیوم 5شنبه : لا اله الا الله الملک الحق المبین
    جمعه : اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم

  3. کاربرانی که از پست مفید آبجی سپاس کرده اند.


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. مقاله: برترين و بزرگترين تاریخچه کامل tekken
    توسط Geek در انجمن نقد و بررسی بازی های کامپیوتری
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 6th September 2011, 02:40 PM
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 4th May 2010, 07:26 PM
  3. چرا جاوا زبانی جالب است؟
    توسط آبجی در انجمن برنامه نویسی تحت وب
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 22nd February 2010, 12:26 AM
  4. مقاله: Resident Evil 5
    توسط Geek در انجمن نقد و بررسی بازی های کامپیوتری
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 4th February 2010, 09:43 AM
  5. گذری بر تاریخچه خط در ايران زمين
    توسط Admin در انجمن ایران شناسی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 15th March 2009, 07:24 PM

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •